Laatste update: 15 augustus 2025
Aanmelding mogelijk
Er is op dit moment weer ruimte voor nieuwe aanmeldingen.
Heb je interesse in begeleiding of wil je weten of mijn aanbod aansluit bij jouw hulpvraag? Neem dan gerust contact op voor meer informatie.
Het kan altijd voorkomen dat je niet op een afspraak kunt verschijnen. In dat geval is het belangrijk dat je je tijdig afmeldt. Indien je dit meer dan 24 uur van tevoren doet, worden er geen kosten in rekening gebracht. Wanneer je echter binnen 24 uur afzegt of niet op je afspraak verschijnt zonder bericht, ben ik genoodzaakt €65,- administratiekosten in rekening te brengen. Zeg waar mogelijk je afspraak dus ruim van te voren af, dan kan ik je plekje nog aan iemand anders geven en voorkom je zelf vervelende onkosten.
Deze kosten kun je niet declareren bij jouw zorgverzekeraar.
Je kunt je afspraak annuleren via telefoon, voicemail of e-mail.
Natuurlijk is jouw privacy van groot belang. Als GZ-psycholoog heb ik beroepsgeheim, wat betekent dat alles wat we in de sessies bespreken vertrouwelijk blijft. Aan het begin en aan het einde van de behandeling informeer ik je huisarts via een brief, tenzij je daar bezwaar tegen hebt. Soms is het nodig om met derden, zoals de huisarts, te overleggen tijdens de behandeling. Dit gebeurt altijd met jouw toestemming, zowel mondeling als schriftelijk via een toestemmingsformulier.
Voor meer informatie over het privacybeleid van Praktijk De Waarde, raadpleeg het onderstaande document.
Als vrijgevestigde GGZ-aanbieder ben ik wettelijk verplicht om een kwaliteitsstatuut te hebben. In dit document beschrijf ik hoe ik ervoor zorg dat mijn zorg voldoet aan de geldende wettelijke eisen.
In het kwaliteitsstatuut lees je hoe mijn praktijk is georganiseerd, welke behandelmethoden ik inzet en hoe ik de kwaliteit van zorg waarborg. Hierin staat ook beschreven hoe ik feedback van cliënten gebruik om mijn zorg continu te verbeteren.
Wil je meer weten over mijn inzet voor goede psychologische ondersteuning? Bekijk het kwaliteitsstatuut via de volgende link.
Bij Praktijk De Waarde is jouw feedback van groot belang, of het nu gaat om klachten of complimenten. Beide zijn belangrijk voor het verbeteren van mijn zorg.
Klachten en Onvrede
Ben je niet tevreden over de hulp die je hebt gekregen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met mij. Vaak kunnen klachten in een gesprek naar tevredenheid worden opgelost.
Complimenten en Tips
Ben je tevreden over mijn behandeling? Je kunt je ervaring delen op Zorgkaart Nederland of Google, zodat anderen ook kunnen profiteren van jouw feedback
Klachtenfunctionaris
Mochten we er samen niet uitkomen, dan kun je je wenden tot de klachtenfunctionaris van de beroepsvereniging LVVP.
© 2025 | Praktijk De Waarde